- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Campania de iarna pentru ciocolata Milka, 6 mil. euro la rate-card

16 Dec, 16:58 • sergiu.mihalcea
Kraft Foods Romania, compania producatoare a brandului Milka, va investi circa 6 milioane de euro la rate-card in campania de promovare a ciocolatei in perioada sezonului rece, au declarat oficialii Kraft pentru DailyBusiness.ro.
Campania de iarna pentru ciocolata Milka, 6 mil. euro la rate-card

Campania de comunicare, semnata de agentia de publicitate Ogilvy&Mather, a fost dezvoltata in jurul asocierii dintre Milka si traditia Craciunului.

Campania contine mesaje complementare pe canale variate – TV si outdoor la nivel national – si avand componente dedicate pentru comunicarea la nivel local a evenimentului (TV, print, radio, semnalizare in-store).

Aceasta va fi derulata pe canale precum ProTV, Acasa TV, ProCinema, PrimaTV, KanalD, TVR2, Hallmark, Realitatea TV, B1 TV, National TV, N24, National Geographic, Discovery Channel, AXN, Kiss TV, U TV, dupa cum au precizat oficialii Kraft.

Pentru promovarea brandului Milka, Ogilvy a creat Festivalul Dorintelor de Craciun, o caravana-eveniment care circula anual in orasele din tara.

Conceptul creativ dezvoltat de Ogilvy construieste o poveste despre Mos Craciun. Acesta este surprins in timp ce isi face aprovizionarea cu ciocolata la Fabrica Milka din Alpi.

Echipa Ogilvy& Mather care a lucrat la dezvoltarea acestei campanii este formata din Cristina Calota – copywriter si Ionut Coanda – art director , Alina Chiriac – account executive, Nicoleta Ghinea – account manager, Alexandra Theodorescu – client service director si Cristina Pindaru – assistant brand manager – si Maria Burnuz – marketing sssistant – din partea Kraft Foods Romania.

Ilustrarea campaniei a fost realizata de agentia de productie foto Carioca, iar implementarea caravanei este efectuata de Trust Vision.

Ogilvy&Mather, prezenta in Romania din 1994, ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instrument de comunicare dezvoltat la nivel global, 360 Degree Brand Stewardship, care sta la baza filosofiei de operare Ogilvy&Mather. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP, in Romania fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alaturi de celelalte agentii specializate ale acestuia.

Portofoliul de clienti cuprinde marci precum Kraft Foods Romania, Cosmote si Germanos, Unilever SCE, IKEA, Friesland Foods, Heineken Romania, Coca-Cola Adriatic & Balkans, DHL, Lenovo, WWF, Orion.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Ursula von der Leyen aduce vestea mult așteptată: România, aproape de aderarea la spațiul Schengen
Ursula von der Leyen aduce vestea mult așteptată: România, aproape de aderarea la spațiul Schengen
Pericol pentru UE. Un acord riscă să se prăbușească, iar pierderile ar fi devastatoare!
Pericol pentru UE. Un acord riscă să se prăbușească, iar pierderile ar fi devastatoare!
ANAF avertizează: Mesajele false care îți pot pune în pericol datele personale!
ANAF avertizează: Mesajele false care îți pot pune în pericol datele personale!
Tichete sociale de sărbători. Distribuirea începe pe 9 decembrie
Tichete sociale de sărbători. Distribuirea începe pe 9 decembrie
Acces la internet aproape total în orașele UE. 95% dintre gospodării sunt conectate!
Acces la internet aproape total în orașele UE. 95% dintre gospodării sunt conectate!
Aurul strălucește la maxim istoric. Prețul atinge un nou record mondial
Aurul strălucește la maxim istoric. Prețul atinge un nou record mondial
Elevii din România care vor primi 1100 lei. Condițiile pe care trebuie să le indeplinească
Elevii din România care vor primi 1100 lei. Condițiile pe care trebuie să le indeplinească
Problemele pieței de mașini electrice se adâncesc, atât în România, cât și la nivel global
Problemele pieței de mașini electrice se adâncesc, atât în România, cât și la nivel global
Ce domenii ar putea fi vizate de măsurile fiscale din 2025. Mulți angajați, în pericol să le scadă salariile
Ce domenii ar putea fi vizate de măsurile fiscale din 2025. Mulți angajați, în pericol să le scadă ...
Unde lucrează românii care au economii de peste 100.000 de euro
Unde lucrează românii care au economii de peste 100.000 de euro
Totul despre ”fondul de urgență”. Cum să pui deoparte 20 la sută din ce câștigi
Totul despre ”fondul de urgență”. Cum să pui deoparte 20 la sută din ce câștigi
Prada face investiții de zeci de milioane de euro în România. A deschis a doua fabrică
Prada face investiții de zeci de milioane de euro în România. A deschis a doua fabrică
ANPC, în război cu una dintre cele mai mari bănci multinaționale din România. 90.000 de clienți afectați
ANPC, în război cu una dintre cele mai mari bănci multinaționale din România. 90.000 de clienți ...
Rafael Nadal, maşină de bani pentru sponsori. Case de lux 200 de milioane de euro, girate de „regele zgurii” după retragere
Rafael Nadal, maşină de bani pentru sponsori. Case de lux 200 de milioane de euro, girate de „regele ...
Se dau bani de la stat! Vor intra direct pe cardurile românilor
Se dau bani de la stat! Vor intra direct pe cardurile românilor
Bitcoin se apropie de pragul de 100.000 de dolari, creştere de aproape 2.5%!
Bitcoin se apropie de pragul de 100.000 de dolari, creştere de aproape 2.5%!
Drumul expres Craiova-Pitești ar putea fi deschis săptămâna viitoare
Drumul expres Craiova-Pitești ar putea fi deschis săptămâna viitoare
ANPC verifică toate etichetele! Produsele retrase de urgență de la raft
ANPC verifică toate etichetele! Produsele retrase de urgență de la raft