- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Campania de iarna pentru ciocolata Milka, 6 mil. euro la rate-card

16 Dec, 16:58 • sergiu.mihalcea
Kraft Foods Romania, compania producatoare a brandului Milka, va investi circa 6 milioane de euro la rate-card in campania de promovare a ciocolatei in perioada sezonului rece, au declarat oficialii Kraft pentru DailyBusiness.ro.
Campania de iarna pentru ciocolata Milka, 6 mil. euro la rate-card

Campania de comunicare, semnata de agentia de publicitate Ogilvy&Mather, a fost dezvoltata in jurul asocierii dintre Milka si traditia Craciunului.

Campania contine mesaje complementare pe canale variate – TV si outdoor la nivel national – si avand componente dedicate pentru comunicarea la nivel local a evenimentului (TV, print, radio, semnalizare in-store).

Aceasta va fi derulata pe canale precum ProTV, Acasa TV, ProCinema, PrimaTV, KanalD, TVR2, Hallmark, Realitatea TV, B1 TV, National TV, N24, National Geographic, Discovery Channel, AXN, Kiss TV, U TV, dupa cum au precizat oficialii Kraft.

Pentru promovarea brandului Milka, Ogilvy a creat Festivalul Dorintelor de Craciun, o caravana-eveniment care circula anual in orasele din tara.

Conceptul creativ dezvoltat de Ogilvy construieste o poveste despre Mos Craciun. Acesta este surprins in timp ce isi face aprovizionarea cu ciocolata la Fabrica Milka din Alpi.

Echipa Ogilvy& Mather care a lucrat la dezvoltarea acestei campanii este formata din Cristina Calota – copywriter si Ionut Coanda – art director , Alina Chiriac – account executive, Nicoleta Ghinea – account manager, Alexandra Theodorescu – client service director si Cristina Pindaru – assistant brand manager – si Maria Burnuz – marketing sssistant – din partea Kraft Foods Romania.

Ilustrarea campaniei a fost realizata de agentia de productie foto Carioca, iar implementarea caravanei este efectuata de Trust Vision.

Ogilvy&Mather, prezenta in Romania din 1994, ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instrument de comunicare dezvoltat la nivel global, 360 Degree Brand Stewardship, care sta la baza filosofiei de operare Ogilvy&Mather. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP, in Romania fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alaturi de celelalte agentii specializate ale acestuia.

Portofoliul de clienti cuprinde marci precum Kraft Foods Romania, Cosmote si Germanos, Unilever SCE, IKEA, Friesland Foods, Heineken Romania, Coca-Cola Adriatic & Balkans, DHL, Lenovo, WWF, Orion.

Urmărește Daily Business pe Google News