„Firma Papaya a fost selectata de Ministerul Muncii, in urma unei licitatii, sa gestioneze aceasta campanie de publicitate”, a mentionat Oancea, citat de NewsIn.
„Campania va demara la 1 iulie, se va desfasura pe o perioada de un an si va fi reluata in conditiile in care vom dispune de finantare”, a mai spus Oancea, precizand ca principalele canale media alese pentru derularea campaniei sunt televiziunea si radioul public, urmand ca informarea sa se faca si prin posta, aceasta modalitate de promovare fiind insa foarte costisitoare.
„Suntem convinsi ca la finalul perioadei de promovare sistemul de pensii private va avea un grad de cunoastere mai ridicat decat in prezent”, a mai spus Oancea, care a adaugat ca in urma sondajului efectuat de CSSPP, 60% din cei chestionati auzisera deja de pensii private.
Papaya Advertising este o agentie de publicitate infiintata in 2002, care numara in portofoliu clienti precum BCR Asigurari, Alexandrion, British Council si Comitetul Olimpic Roman.