Big Media PR a obtinut in 2007 venituri de 100.000 de euro, iar in 2008 se asteapta la o crestere de pana la 150.000 de euro, au declarat pentru Daily Business reprezentantii companiei.
Profitul realizat de agentie in 2007 a fost proportional cu incasarile, acesta dublandu-se fata de 2006, de la 25.000 la 50.000 euro, iar pentru 2008 estimeaza un profit de cel putin 75.000 de euro.
Portofoliul de clienti ai agentiei s-a dublat in 2007, prin atragerea de clienti corporativi si cresterea portofoliului de clienti pe traininguri de comunicare.
Big Media PR va fi implicata in 2008 cu doua proiecte in campania pentru alegerile locale si generale.
„Planurile pe 2008 includ extinderea bazei de clienti in special pe domeniul consultantei politice si training. In 2007 am avut in medie un training pe luna, iar anul acesta avem deja un program de trei sesiuni pe luna”, au explicat oficialii agentiei.
„In 2008 dorim sa dezvoltam campanii de promovare a firmei, in care vom investi circa 20% din profitul obtinut in 2008, vom pune accent pe promovarea serviciilor de training corporativ si cele de consultanta politica”, au continuat acestia.
Agentia de relatii publice Big Media PR, infiintata in 2006, ofera servicii integrate de comunicare pentru clienti ca PNTCD, UNAPR, Magazinul de Case, Apel, Power Plate, Business Network Center, Petrom Service si Imprimeria Nationala.