- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Campania Power Pamplona va creste vanzarile Rexona Man cu 33%

15 Jun, 00:01 • Redactia DailyBusiness
Campania promotionala "Power Pamplona", desfasurata pentru Rexona Man, are un buget alocat de 3 milioane euro la rate card si vizeaza cresterea vanzarile produsului cu 33%, au precizat pentru Dailybusiness oficialii Unilever.
Campania Power Pamplona va creste vanzarile Rexona Man cu 33%

Friends Advertising este agentia de publicitate care va promova produsului Rexona Man al Unilever. Campania promotionala „Fa echipa cu Iftimoaie la Pamplona” se desfasoara in perioada 15 mai – 15 iulie si are drept scop completarea echipei de romani ce va participa la un concurs european de tip adventure.

Friends Advertising a inceput distribuirea materialelor creative, punctul de plecare fiind comunicarea la raft. Campania promotionala este sustinuta pe TV, in presa, pe Internet si prin actiuni directe in magazine. Agentia care se ocupa de partea media este Mindshare.

Unilever este liderul categoriei de deodorante din Romania, cu 21,4% cota de piata valorica (AcNielsen Retail Audit, Martie – Aprilie 2007), cea mai mare parte din aceasta cota de piata fiind realizata de Rexona.

Friends Advertising a fost infiintata la inceputul anului 2003 si are in prezent un portofoliu de peste 15 clienti: Unilever, Canon Photo-Video CEE, TINA R, Medrom, Ivatherm, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, CEG Imobiliare.