Scopul campaniei este imbunatatirea imaginii comunitatii de romani si a Romaniei in Italia si Spania.
Proiectul se va desfasura pe o perioada de 8 luni, din momentul atribuirii contractului.
Procesul de selectie se va derula in 3 etape. Primul pas presupune realizarea unei preselectii a candidatilor pe baza unor criterii de calificare. Criteriile de baza sunt bonitatea companiei, achitarea la zi a impozitelor si taxelor catre stat, un portofoliu cu serviciile prestate in ultimii 3 ani si CV-urile sefilor companiilor.
Un alt criteriu este valoarea cea mai mare a unui contract de relatii publice derulat in ultimii 3 ani sau valoarea cea mai mare a unui contract de publicitate derulat in intervalul amintit. Se va mai tine cont de valoarea medie a cifrei de afaceri in ultimii 3 ani, relateaza NewsIn.
Agentiile trebuie sa prezinte o garantie de participare de 300.000 de lei pentru fiecare proiect in parte. In urma acestei preselectii, se urmareste ca Agentia de Strategii Guvernamentale sa stabileasca o lista scurta de maximum 5 societati.
A doua etapa va consta in runde succesive cu societatile selectate pentru a prezenta pe larg obiectivele campaniei. Apoi, se va lansa invitatia de depunere a ofertelor propriu-zise. Selectia va fi facuta de o comisie, principalul criteriu fiind oferta economica cea mai avantajoasa.
Agentia pentru Strategii Guvernamentale este organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, aflata in subordinea Guvernului si in coordonarea ministrului pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului.
ASG a fost infiintata in 2003 cu scopul de a asigura asistenta necesara deciziilor guvernamentale, cresterii transparentei si optimizarii comunicarii la nivelul Guvernului.