Campania a fost realizata de agentia de publicitate Headvertising in perioada februarie-aprilie 2006 si a castigat premiul Grand Effie anul acesta. Campania a promovat noul design, pe format mic, al publicatiei sportive.
Tirajul Gazetei Sporturilor dupa campanie a crescut cu 13% fata de lunile precedente. Publicatia a intrat in topul celor mai bine vandute trei ziare din Romania, si a reusit sa atraga cu 34% mai multi cititori in plus fata de competitorul ProSport, spun oficialii.
Obiectivele campaniei fusesera cresterea cifrei de afaceri cu 30% fata de anul precedent, si cresterea tirajului cu 10%, spun oficialii.
Campania de comunicare s-a desfasurat pe canalele TV, radio si presa scrisa. Publicul tinta a fost impartit in doua categorii: publicul de masa, si comunitatea oamenilor de marketing.
Pentru prima categorie au fost folosite posturile de televiziune TVR1, Antena 1, Prima TV, posturile de radio Europa FM, Kiss FM, Radio 21, Total FM, si publicatiile Jurnalul National, Adevarul, Cotidianul, Gandul.
Comunitatea oamenilor de marketing a fost vizata prin utilizarea posturilor de televiziune Realitatea TV, Antena 3, National Geographic, a postului Radio Guerilla, si a publicatiilor Ziarul Financiar, Saptamana Financiara, Biz, Catavencu, Class si Stuff.
Celelalte campanii finaliste pentru premiul festivalului Effie au fost „The Guide”, pentru Banca Romaneasca si realizata de Graffitti BBDO, precum si „Salonta” pentru brandul cu acelasi nume realizata de Next Advertising si Cap.
Premiile Effie se acorda anual celor mai eficiente campanii de publicitate pentru fiecare industrie in parte. Premiul Grand Effie reprezinta distinctia acordata campaniei cu cele mai bune rezultate din toata economia intr-un an. Anul acesta au concurat 71 de campanii, inscrise de 26 de companii.
Gazeta Sporturilor a anuntat ca va relansa site-ul ziarului pe 2 aprilie, proiectul avand o valoare de peste 10.000 euro, insa oficialii companiei au spus ca lansarea se va mai amana „cateva zile” pentru finalizarea ultimelor module software.