Aceasta a doua etapa se va derula pana la 31 iunie si este centrata pe valorile care construiesc identitatea UniCredit Tiriac Bank: Consultanta, Respect si Transparenta.
Campania de imagine are drep scop construirea identitatii UniCredit Tiriac Bank si integrarea in Grupul UniCredit, prin adoiptarea valorilor acestuia. Campania se bazeaza pe conceptul potrivit caruia imaginea unei banci este data de comportamentul, profesionalismul si atitudinea oamenilor care o reprezinta.
Planul de media al campaniei este implementat de Mediacom, iar partea creativa poarta semnatura Headvertising. Mesajele vor fi comunicate in presa, tv, panotaj stradal in marile orase, si pe litoralul din Romania si din Bulgaria). S-au filmat trei spoturi TV ce vor fi difuzate pe posturile: ProTV, Antena 1, Antena 3, Prima, National Geographic si Discovery. Personajele principale ale celor 3 spoturi TV sunt angajati ai UniCredit Tiriac Bank.
Valoarea campaniei nu a fost precizata de oficialii companiei.