- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Campania Ziua Barbatului a strans 400.000 de voturi intr-o luna

26 Apr, 01:01 • Redactia DailyBusiness
Campania de comunicare Bergenbier pentru alegerea unei zile a barbatului a strans, cu un buget de cateva sute de mii de euro, 400.000 de voturi la o luna de la lansare, au anuntat oficialii companiei.
Campania Ziua Barbatului a strans 400.000 de voturi intr-o luna

In urma voturilor stranse in ultima luna, organizatorii campaniei au ales data de 5 mai ca „Ziua barbatului”, o zi ce ar trebui sarbatorita anual cu sprijinul brandului Bergenbier.

Evenimentul va fi sarbatorit pe 5 mai in Parcul Tineretului din Bucuresti, precum si in locatii din Iasi, Constanta, Galati, Oradea, Craiova si Ploiesti, au spus oficialii companiei.

„Programul evenimentului din Bucuresti va fi unul maraton, cu o petrecere care va dura o zi intreaga si va cuprinde multe distractii specific masculine”, a declarat Liviu Irimia, director de marketing al Interbrew Romania, producatorul Bergenbier.

Campania Ziua Barbatului, realizata de agentia de publicitate Leo Burnett, va continua sub noi forme pe canalele media deja anuntate, respectiv TV, radio, internet, outdoor si presa scrisa.

Miercuri a fost deja lansat un nou spot TV, iar site-ul dedicat campaniei, unde au fost stranse voturi, a fost modificat. Oficialii companiei Interbrew nu au precizat ce alte schimbari vor fi facute in cursul campaniei.

Bugetul campaniei Ziua Barbatului se situeaza in jurul a cateva sute de mii de euro, conform oficialilor.

Interbrew Romania a avut anul trecut vanzari de peste 3 milioane de hectolitri de bere, iar aproximativ jumatate din acestea au reprezentat vanzari ale brandului Bergenbier, a declarat anterior Irimia.

Cifra de afaceri a companiei a fost anul trecut de 160 de milioane de euro, cu 34% mai mult fata de 2005. Pentru acest an, managerul estimeaza un ritm de crestere asemanator, in conditiile in care piata berii din Romania creste cu circa 7% anual.