3 pagini tiparite cu reclama pentru noul The Wall Street Journal se regasesc in publicatii britanice ca The Times, The Daily Telegraph, The Guardian si The Independent, la care se aliniaza si titluri din SUA, respectiv The New York Times, The Washington Post si Los Angeles Times, din Singapore (Singapore Straits Times), si din Australia (The Australian)
Competitori directi din media de afaceri ai The Wall Street Journal, ca Financial Times si cotidianul chinez China Daily au refuzat sa publice cele 3 pagini de publicitate editate pentru promovarea noului cotidian intrat in portofoliul lui Murdoch.
Paginile cu mesaje explicite de promovare a The Wall Street Journal au fost lansate in 14 decembrie, la o zi dupa ce actionarii companiei Dow Jones & Co. au aprobat achizitia in valoare de 5,6 miliarde de dolari a publicatei, de catre grupul News Corporation.
Actionarii Dow Jones vor primi fiecare cate 60 $, bani gheata, pentru fiecare actiune dintr-un pachet minoritar pe care o detin, la alegere cu 28.681 pachete minoritare de titluri la Ruby Newco, o companie subsidiara a News Corporation, care va detine toate actiunile Dow Jones.
Asa cum se preconiza inainte de finalizarea tranzactiei, s-a stabilit ca Les Hinton, presedintele News International, si editorul publicatiilor The Sun si The Times, se va muta la New York pentru a ocupa functia de director executiv al Dow Jones, in timp ce Robert Thomson, fostul editor al The Times, se va muta la randul sau in New York, unde va fi editorul Dow Jones si al The Wall Street Journal.
Natalie Bancroft, unul dintre membrii familiei care inainte de tranzactie controla grupul Dow Jones, nu va mai face parte din consiliul director al grupului.