Campania este realizata la nivel intern de catre institutie, cu sprijinul agentiei Proximity.
Principalul obiectiv al campaniei il reprezinta responsabilizarea alocarii bugetelor de marketing, care ar trebui sa fie orientate catre publicatii si site-uri auditate si masurate, astfel incat banii cheltuiti sa-si atinga obiectivul, mai ales in contextul crizei economice care a dus la scaderea sumelor alocate comunicarii.
Campania este realizata pro-bono si se va derula timp de circa trei luni, atat in presa scrisa cat si in mediul online si va consta in publicarea unor machete si bannere, relateaza NewsIn.
Demersul este sprijinit de reprezentantii agentiilor de publicitate, printre acestia numarandu-se Bogdan Prajisteanu, managing director Mediaedge:cia sau Adrian Tuluca , general manager Propaganda.
Potrivit reprezentantilor Brat, campania se adreseaza in special directorilor de marketing dar si directorilor de agentii si celor de strategie, intrucat acestia au putere decizionala asupra bugetelor si gestionarii lor.
Brat este o structura constituita in scopul verificarii independente si obiective a indicatorilor de performanta ale diverselor produse media. In prezent, institutia reuneste 230 de editori de presa scrisa si site-uri web, si 42 de agentii, regii si clienti de publicitate.