Aceasta campanie este structurata in doua etape de comunicare concomitente: mass-market inovativ (BTL) in intervalul 7-18 noiembrie si campanie conventionala de ATL, in perioada noiembrie-decembrie 2008.
Potrivit oficialilor EIT – Forum Auto, importatorul Volvo in Romania, 30% din bugetul campaniei a fost directionat catre mass-market, iar restul de 70% a fost investiti in promovarea pe media conventionale.
Plecand de la headline-ul campaniei, proiectul mass-market inovativ s-a concretizat in constructia unei inimi care dezvaluia noul model Volvo XC60.
In perioada noiembrie-decembrie 2008 campania Volvo XC60 va rula la nivel national pe posturi de televiziune (Antena3 si TVR1), presa nationala, proiecte speciale pe internet si afisaj stradal.
Expunerea TV cuprinde un pachet de 3 spoturi, de 30, 20 si 15 secunde.
Echipa AdVenture care a lucrat campania Volvo XC60 este formata din: Elisa Olteanu – senior copywriter, Daniela Habara – junior copywriter, Violeta Marinescu – client service director, Diana Focea – account executive, Mircea Moldovan – co-creative director, Octavian Todirut – graphic designer, Stefan Popescu – media director, Cristi Ciureanu – DTP, Alex Laur – BTL manager, Cristi Enachescu – director productie.
Colaborarea dintre EIT-Forum Auto si AdVenture a inceput in 2003, o data cu lansarea modelului XC90 si organizarea standului in cadrul SIAB. In ultimii 5 ani AdVenture si Volvo au mai lansat: S40 (2004), V50(2004), S80(2006), C30 si XC70(2007).
AdVenture este o agentie de publicitate full service, 100% independenta, infiintata in anul 2002. Printre clientii sai se numara Motorola Romania, Interamerican, Medysistem, BIC Romania, Volvo Romania sau Mediplus Cosmetics.