Cele doua campanii desfasurate de agentia Grapefruit au fost premiate la categoria Merit, fiind incluse in randul primelor 50 de procese de rebranding din lume.
Sub sloganul „Una si buna”, procesul de rebranding realizat pentru Transavia a presupus o investitie de 2 milioane de euro si s-a desfasurat de la sfarsitul lui 2005 pana in iunie 2006. El a urmarit reflectarea noii pozitii detinute de companie pe piata carnii de pasare, a carei imagine fusese afectata de gripa aviara.
In campania de rebranding Antibiotice, intitulata „Stiinta si suflet” s-au investit aproximativ 500.000 de euro. Proiectul a urmarit cresterea valorii de piata a companiei in vederea privatizarii.
Evaluarea ReBrand 100 pune accentul pe eficienta proceselor de rebranding (repozitionare, revitalizare si redesign al brandurilor) si pe indeplinirea obiectivelor strategice ale clientului.
ReBrand 100 Global Awards, jurizata de numerosi lideri internationali in domeniu, este cea mai mare competitie care premiaza transformarile de brand din domeniul afacerilor. Competitia a fost organizata de ReBrand, singura sursa pentru studii de caz si programe despre procese eficiente de rebranding.
Grapefruit este o agenþie romaneasca de branding avand peste 100 de clienti din 13 tari, printe care: Abbott Laboratories, Antibiotice, Dacia, Vodafone, HP România, Gândul, Eli Lilly, OTP Bank, British Council, International Corporate and Brand Identity Centre (Marea Britanie) si DDB San Francisco (SUA).