Anterior numirii sale in functia de PR Manager Ogilvy Public Relations, Bistrian (27 de ani) a gestionat programe de comunicare corporate pentru Gaz de France si Liebrecht & WooD, a gestionat comunicarea marcilor din portofoliul Sabon si a colaborat cu fundatia United Way in campania de strangere de fonduri „Liciteaza cu suflet” – in cadrul agentiei Saatchi&Saatchi PR.
Aceasta a fost implicata in programele de responsabilitate sociala ale companiilor Inbev Romania si Coca-Cola, a participat la lansarea marcii Tnuva pe piata romaneasca si la lansarea unor noi branduri L’Oreal, in cadrul echipei McCann PR.
Bistrian s-a intors de curand din Franta, de la o bursa de comunicare si relatii publice obtinuta intr-un program dezvoltat de Uniunea Europeana.
Aceasta este absolventa a sectiei Limbi Moderne Aplicate a Universitatii Babes-Bolyai.
Ogilvy Public Relations Worldwide Bucuresti, fondata in 1999, este biroul din Romania al Ogilvy PR Worldwide, companie internationala cu renume in domeniul relatiilor publice, parte a grupului WPP.
In Romania, agentia face parte din grupul Ogilvy si ofera servicii specializate de corporate communication si consumer marketing. Portofoliul de clienti ai agentiei cuprinde marci si companii precum British American Tobacco Romnaia, Petrom, ING Bank, Heineken Romania, LG Electronics, Colgate-Palmolive, Sonae Sierra, Friesland Foods, Diageo sau DuPont.