„Ne-am lansat in urma cu o luna in Romania, dupa realizarea unei investitii de 100.000 de euro intr-o tipografie din Republica Moldova, in cadrul careia am achizitionat un pachet de 49% din actiuni”, a spus Sorinca.
„Planuim sa lansam francize in cadrul marilor orase din Romania. Un prim pas a fost facut deja in Timisoara, insa franciza de acolo exista deocamdata la nivel juridic urmand ca la inceputul lui aprilie sa demareze vanzarile propriu-zise si incheierea de contracte”, a adaugat directoruul excutiv al companiei.
Alte orase vizate de Casa de Printuri sunt Iasi, Sibiu, Constanta, Craiova, Cluj si Brasov.
„Daca estimarile pe 2008 pentru piata de tiparituri din Romania se situeaza undeva la 200 milioane euro, noi speram sa obtinem un venit care sa reprezinte 1% din aceasta suma”, a continuat Sorinca.
In Republica Moldova, tiparitura a colaborat cu clienti precum Orange, Ambasada SUA, Moldcell, European Drinks, Union Fenosa, iar in Romania, a incheiat primul contract cu compania farmaceutica Pfizer.
„Am incheiat primul contract cu Pfizer, care se intinde pe 18 luni. Deocamdata lucram cu ei in regim de colaborare, dar speram ca pana la sfarsitul lui 2008 sa devenim unicul lor furnizor de tiparitura”, a afirmat Sorinca.
Oficialii Casa de Printuri estimeaza ca 70% din clienti vor fi companii, iar circa 30% – persoane fizice autorizate, deoarece tipografia lucreaza cu volume mari de produse, iar persoanele fizice autorizate nu fac, de obicei, comenzi in cantitati comparative cu companiile mari.
Casa de Printuri va acoperi o gama larga de servicii,cum ar fi tiparire afise, agende, ambalaje pentru orice fel de produs, brosuri calendare, carti, carti de vizita, etichete, felicitari, flyere, precum si reviste, in formate standard sau speciale, tiparituri sau ziare.