Compania a lansat acest serviciu in urma cu trei luni, iar iunie a fost prima luna in care compania a vandut integral spatiul AddMirror (40 de oglinzi amplasate in Bucuresti – n.r.) pe care il are la dispozitie.
Veniturile obtinute in luna iunie sunt de peste 35.000 lei (circa 10.000 de euro) si reprezinta o crestere de peste 70% fata de lunile de inceput, a spus Opris.
„De acum (dupa prima luna de vanzare integrala a spatiului – n.r) ne asteptam la o crestere substantiala pentru lunile urmatoare avand in vedere ca pentru toamna exista mult mai multe cereri decat putem acoperi in acest moment”, a spus Opris.
Brandurile care au apelat in iunie la sistemul de promovare AddMirror sunt Canesten, Ballantines, Green Vista, Business Standard si Money Express, Dent Elysee si Romanian Boat Show.
Oglinzile din sistemul AddMirror contin cate 6 printuri cu reclame de format A4. Cele 6 reclame se afiseaza succesiv, la intervale de timp stabilite de la un panou de comanda aflat in interiorul display-ului din oglinda. Afisarea reclamelor este posibila datorita unui sistem electronic ce foloseste neoane fluorescente.
Proiectul are la baza o investitie initiala de 50.000 de euro, la care ulterior s-au adaugat inca 50.000 de euro. Investitia a fost realizata de omul de afaceri Marius Ghenea, care detine si 60% din capitalul Casia Communications.
Pentru utilizarea acestui produs, Casia Communications a semnat un contract tip master franchise cu compania britanica de publicitate AdDirect.