Pana in luna noiembrie, vor fi implementate toate cele 50 de sisteme din cadrul seriei pilot.
„Aparitia unui ad in acesta perioada va fi gratuita. Am ales aceasta forma de promovare a conceptului de reclama in oglinda intocmai pentru a urmari si studia indeaproape reactiile vizitatorilor si a putea materializa intr-un studiu precis impactul pe care il are o astfel de campanie „, au precizat reprezentantii Casia Communications.
Agentia de publicitate Casia Communications a introdus pe piata din Romania, printr-o investitie initiala de 50.000 euro, sistemul indoor AddMirror, constand in amplasarea unui numar de printuri cu reclame in spatele oglinzilor.
Cele sase reclame apar succesiv, la intervale de timp stabilite de la un panou de comanda, aflat in interiorul display-ului oglinda. Afisarea reclamelor este posibila datorita unui sistem electronic ce foloseste neoane fluorescente. Proiectul are la baza o investitie de 50.000 de euro, realizata de omul de afaceri Marius Ghenea, care detine si 60% din capitalul Casia Communications.
Reprezentantii Casia Communications estimeaza o crestere a investitiilor pana la 150.000-200.000 de euro in momentul extinderii la scara larga al acestui tip de advertising in Romania.
Cassia Communications este o agentie de publicitate infiintata in 2006.