„Sistemul consta in sase printuri care contin reclame publicitare de format A4 si care sunt active in permanenta”, a explicat pentru DailyBusiness Simona Opris, business development al Casia Communications.
Cele sase reclame se afiseaza succesiv, la intervale de timp stabilite de la un panou de comanda aflat in interiorul display-ului oglinda. Afisarea reclamelor este posibila datorita unui sistem electronic ce foloseste neoane fluorescente. Proiectul are la baza o investitie de 50.000 de euro, realizata de omul de afaceri Marius Ghenea, cel care detine si 60% din capitalul Casia Communications.
Reprezentantii Casia Communications estimeaza o crestere a investitiilor pana la 150.000-200.000 de euro in momentul extinderii la scara larga al acestui tip de advertising in Romania.
In prezent, agentia de publicitate se afla in discutii cu viitori clienti din randul agentiilor media ca Starcom Media, Zenit Media si Klass, a precizat Simona Opris.
Sistemul AddMirror va functiona din noiembrie in 25 de locatii, urmand ca pana la finalul lui 2007 acesta sa se extinda in aproximativ 150 de locatii, din Bucuresti, Constanta, Brasov si Bacau.
Pentru utilizarea acestui produs, Casia Communications a semnat un contract tip master franchise cu compania britanica de publicitate AdDirect.
Primul sistem AddMirror va fi amplasat in data de 25 septembrie in Crem Caffe Royal din Bucuresti.