Media Investment
, parte a The Group, condusa de Zoltan Szigeti, Bogdan
Nicola si Mihaela Nicola, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de
aproape 190 de milioane de lei, echivalentul a aproape 45, 1 milioane
euro, in crestere cu 29% , respectiv 7,45% fata de 2009.
De asemenea, profitul net a crescut in 2010 de la 2,55 milioane euro, cat inregistra in 2009, la 2,74 de milioane de euro.
Tot anul trecut, compania a crescut numarul de angajati de la 37, la 44 de persoane.
Zenith Media, agentia de media a Saatchi&Saatchi, condusa de Radu Florescu, a inregistat anul trecut o cifra de afaceri de aproape 164 milioane de lei, echivalentul a aproximativ 38,9 milioane euro, in scadere fata de 2009, cu 6,29%, respectiv 5,58%.
Pe de alta parte, compania si-a crescut profitul net in 2010 fata de 2009 cu peste 23%, de la 4,5 milioane de lei, la peste 5,6 milioane de lei, echivalentul a 1,07 milioane euro, respectiv 1,33 milioane euro.
De asemenea, numarul de angajati a scazut de la 56, cati aveau in 2009, la 40 in 2010.
Initiative Media, parte a grupului Lowe, condusa de Paul Radu si Veronica Savanciuc si-a crescut cifra de afaceri in 2010 fata de anul anterior, cu 5,9%, pana la peste 161 milioane lei, echivalentul a peste 38,3 milioane de euro.
Profitul net al agentiei a scazut insa cu peste 31%, de la peste 2,9 milioane lei, cat inregistra in 2009, la putin peste 2 milioane de lei, in 2010.
Pe de alta parte, compania si-a crescut numarul de angajati de la 37 la 41 de persoane, in 2010.
Afacerile agentiei Starcom Media Vest, membra a Vest Group Leo Burnett, avand ca actionariat local grupul francez Publicis au scazut in 2010 cu 19,7%, pana la 142 milioane de lei, echivalentul a 33,8 miloane euro, de la 40,2 milioane euro.
De asemenea, profitul net al agentiei in 2010 a fost de aproape 855 mii euro, in scadere de la 1,31 milioane euro, in timp ce numarul de angajati a ramas constant.
Mediaedgecia, parte a grupului Ogilvy Group Romania, a inregistat in 2010 o cifra de afaceri in usoara crestere fata de 2009, de la 129 milioane de lei, la 130 de milioane de lei, echivalentul a 30,9 milioane euro.
Profitul agentiei a crescut insa semnificativ, de la putin peste 140 de mii de euro in 2009, la peste 630 de mii de euro, iar numarul de angajati a crescut de la 36 la 38.