Compania ar putea sa castige si mai mult din vanzarile de
spatiu publicitar daca nu ar avea filtre pentru spam-uri. “Am vrut sa avem cat
mai mult control, dar cu cat detii mai mult control cu atat este mai necesar micromanagementul,
lucru de care nu avem cu adevarat nevoie”, spune Phil Larson, chief marketing officer
al Fruit Ninja, citat de Business Insider.
De cand Halfbrick, dezvoltatorul jocului, l-a lansat pe
piata, si asta se intampla in urma cu doi ani, Fruit Ninja a fost descarcat de
300 de milioane de ori si au fost feliate peste 1.500 de miliarde de fructe.
Varianta contra cost a jocului este chiar mai populara decat
cea gratis, in special datorita faptului ca acea varianta nu ruleaza
publicitate.
Fruit Ninja este in prezent pe locul 6 in topul celor mai populare
jocuri cumparate din magazinele de aplicatii si pe locul 41 in topul jocurilor
descarcate gratuit.
Venitul obtinut din publicitate si impreuna cu cel din
vanzarea jocului fac Fruit Ninja mai bogat cu 1 milion de dolari in fiecare
luna.