Compania, care produce si bunuri de larg consum si aparate medicale, nu a organizat pitch pentru conturile de PR ale Visine si Nicorette, acestea fiind preluate de CBC, la sfarsitul lunii martie, in urma unei colaborari anterioare.
„Am organizat in februarie un eveniment pentru Nicorette, si anume Nicorette Rally, pentru a anunta parteneriatul produsului cu Alin Marginean, campion la Raliul Romaniei. Astfel, o colaborare punctuala s-a transformat intr-o colaboare de lunga durata”, a explicat Georgescu.
CBC gestioneaza activitatile de PR ale brandurilor Nicorette si Visine, ocupandu-se atat de aparitiile in mass-media ale brandurilor, cat si de organizarea si implementarea evenimentelor si a campaniilor de PR.
Oficialii CBC nu au oferit detalii referitoare la valoarea conturilor de PR ale Visine si Nicorette sau a duratei pe care a fost incheiat contractul de colaborare dintre CBC si Johnson&Johnson.
Creative Brand Communication este o agentie independenta de consultanta in comunicare si event management. Aceasta a implementat proiecte originale pentru clienti precum Unilever South Central Europe, Microchip Technology Inc., Harris Stratex Networks, OSRAM Romania, Codecs, Ideal Heat, Cumpana, Veronesse, Expo Market Doraly, Fundatia pentru Alimentatie Sanatoasa, Institutul European de Brevetare, Primaria Municipiului Ploiesti.
Printre clientii agentiei se numara si brandurile Dero, Knorr, Delikat, Cif si Domestos.