Contractul a fost finalizat la cateva zile dupa ce discutiile dintre Viacom, proprietarul MTV si Nickelodeon, pe de o parte si Time Warner Cable, pe de alta parte, au incetat.
Intelegerea dintre CBS si Time Warner Cable specifica faptul ca o parte din programele CBS vor fi difuzate in sistem pay per view.
CBS a fost printre cele mai afectate companii media din SUA, iar 70% din veniturile companiei au fost generate de publicitate. Specialistii estimeaza ca in SUA, cheltuielile cu publicitatea vor scadea cu 6-9% in 2009.
Leslie Moonves, CEO-ul CBS, a spus marti ca este optimist in legatura cu 2009, fiind de parere ca industria auto isi va reveni dupa ce guvernul SUA a aprobat planul de ajutorare al companiilor din domeniu. El este de parere ca o parte din fondurile alocate constructorilor auto vor fi indreptate catre marketing, iar din aceasta situatie statiile TV vor avea de castigat.
Moonves a declarat ca profitul CBS va creste anual cu 200 milioane de dolari (150 mil. euro) in cursul anilor viitori, prin distribuirea, contra cost, a programelor companiei catre furnizorii de cablu sau DTH.