Profitul trimestrial a fost peste asteptarile initiale ale companiei.
Veniturile trimestriale ale CBS au fost de 3,88 mld.dolari (2,93 mld.euro), cu 2% mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2005. Cresterea s-a datorat evolutiei cu 10% a veniturilor din publicitatea outdoor.
Rezultatele financiare favorabile ale companiei CBS au fost atribuite de oficiali activitatii din media traditionala.
„Ceea ce ne-a ajutat sa ne atingem obiectivele financiare in al patrulea trimestru au fost rezultatele operationale din diviziile de televiziune, outdoor si publishing”, a declarat Leslie Moonves, directorul executiv al companiei.
El a mai spus ca desi crede in cresterea pe termen lung a importantei componentei digitale, media traditionala continua sa ramana principalul interes al CBS.
CBS aduce know-how „marca Google”
Cu toate acestea, CBS nu neglijeaza componenta digitala a publicitatii.
Saptamana aceasta, Patrick Keane, fostul director al departamentuli de strategie de vanzari al Google, a fost angajat de CBS in functia de vicepresedinte si director de marketing al CBS Interactive, divizia de publicitate digitala a companiei.
Keane va trebui sa identifice platformele pe care este folosit continutul preluat de la CBS si sa incerce sa exploateze rezultatele, astfel incat compania sa poata castiga de pe urma celor ce urmaresc programele CBS prin alte canale decat cele traditionale.
Managerul a lucrat la Google mai mult de 4 ani, fiind „mana dreapta” a lui Tim Armstrong, directorul departamentului de vanzari. Keane era responsabil cu dezvoltarea strategiilor si ale relatiilor de afaceri pentru cresterea departamentului de publicitate.
Keane nu este primul manager cu o functie importanta angajat in departamentul CBS Interactive. Leslie Moonves l-a „preluat” de curand si pe Quincy Smith, si l-a numit director al CBS Interactive, Smith fiind un fost consultant pentru Google. Smith fusese in conducerea companiei Allen&Co si e considerat un om cu multe relatii in Silicon Valley, relateaza presa internationala.