Veniturile din trimestrul al doilea au crescut cu doar 1% fata de perioada similara din 2007, ajungand la 3,4 miliarde de dolari (circa 2,18 mld. euro). Venitul operational a inregistrat o scadere de 15%, ajungand la 637 milioane de dolari (circa 407 mil. euro).
De asemenea, profitul net a crescut cu doar 1,1%, pana la 408,4 milioane de dolari (circa 261 mil. euro), in comparatie cu un profit net de 404 milioane de dolari, inregistrat in perioada similara a anului precedent.
Oficialii CBS estimasera pentru 2008 o crestere de pana la 5% a veniturilor operationale.
Posturile TV locale precum si posturile de radio – care sunt in mod normal cele mai performate divizii ale CBS – au inregistrat mari scaderi din cauza diminuarii veniturilor din publicitate.
Divizia principala de TV a adus, in al doilea trimestru, venituri de 2,2 miliarde de euro (circa 1,4 mld. euro), cu 2% in crestere fata de aceeasi perioada a anului precedent, in timp ce veniturile operationale au scazut cu 12%, ajungand la 446,8 milioane de dolari (circa 285 mil. euro).
Veniturile din publicitate in zona televiziunilor au scazut in al doilea trimestru cu 6% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Veniturile inregistrate de divizia de radio au scazut cu 10%, ajungand la 416,4 milioane de dolari (circa 266 mil. euro). Veniturile operationale au scazut cu 16%, pana la 150,7 milioane de dolari (circa 96 mil. euro).
CBS Corporation, controlata de miliardarul Sumner Redstone, este una dintre cele mai mari companii media din lume si detine, printre altele, 29 de statii de televiziune si 140 de statii radio, casa de productie si distributie TV Paramount Television si casa de editura Simon & Schuster.
Resurse suplimentare:
Scaderea veniturilor din publicitate trage in jos profitul CBS cu 15%