„Din nefericire, corect sau incorect, cele mai cerute evenimente corporate vor ramane, anul acesta, cele cu efect imediat in vanzari. Tot din nefericire, tot corect sau incorect, vor fi taiate cu pixul rosu cele care au ca obiectiv manifestarea de brand, fidelizarea, cresterea reputatiei, HR&employer, branding sau aniversari”, a afirmat Bortun.
Referitor la valoarea pietei de evenimente corporate, Bortun nu a facut nicio estimare, sustinand ca atunci cand se discuta despre bugetele din comunicare, orice evaluare, in afara bugetelor de media, este hazardata.
„Pot spune ca in acest moment, noi (n.r- Millenium Communications) avem incepute discutii /prezentari/pitchuri sau contracte semnate in valoare aproximativa de 4,5 milioane euro. Cate se vor castiga, concretiza, si la ce curs euro-leu, voi putea spune abia in iunie”, a precizat Bortun.
Millenium Communications a fost infiintata in urma cu 10 ani ca agentie de PR si numara in prezent trei divizii: Millenium Communications PR, Millenium Communications BTL si Proiecte Interne (AdPrint Festival, Internetics, Gala Societatii Civile). Compania a obtinut o cifra de afaceri de 2,6 mil. euro in 2007 si si-a bugetat 5 mil. euro pentru 2008.
Divizia de BTL a agentie organizeaza evenimente ca Gillette Football Academy, Serbarile Timisoreana, sau Festivalul de publicitate AdPrint.
Potrivit unor declaratii anterioare ale Amaliei Badescu, managing partner la Media Management Institute, organizator de evenimente corporate pentru media, intreaga piata de evenimente, incluzand toate industriile active in Romania, s-a ridicat la circa 15 milioane euro in 2008.