Casia a intrat in portofoliul Elevate in februarie, cand omul de afaceri Marius Ghenea, actionarul majoritar al agentiei, alaturi de Simona Opris si Carmen Vornicelu, fondatorii proiectului, au vandut integral actiunile catre compania condusa de Tudor Maxim.
Tudor Maxim, managing directorul Elevate, este membru Key People
Desi nu a precizat valoarea tranzactiei, Maxim a precizat la momentul respectiv ca se asteapta la venituri de circa 100.000 euro generate de reclama in oglinda pana la finalul anului.
„Vrem sa extindem in continuare reteaua, insa acum urmarim un public premium. Negociem cu locatiile in care suntem deja prezenti, este posibil sa renuntam la o parte din ele, si sa ne orientam spre altele”, a afirmat Catalina Murariu, directorul de marketing al Elevate.
Catalina Murariu este membru Key People.
In scenariul pesimist, veniturile atrase de acest business in 2010 se vor situa la 50.000 de euro, a spus Murariu.
Potrivit acesteia, o campanie medie, pe o luna de zile, pe un sistem AdMirror din Capitala, necesita un buget de circa 2.000 euro.
Casia Communications este un proiect de business demarat in 2007 ca propunere lansata in cadrul show-ului TV Arena Leilor. Proiectul a fost finantat de Marius Ghenea prin preluarea unui pachet de actiuni alaturi de fondatorii Casia, Simona Opris si Carmen Vornicelu.
Marius Ghenea este membru Key People.
Oglinzile din sistemul AddMirror contin cate 6 printuri cu reclame de format A4. Cele 6 reclame se afiseaza succesiv, la intervale de timp stabilite de la un panou de comanda aflat in interiorul display-ului din oglinda. Afisarea reclamelor este posibila datorita unui sistem electronic ce foloseste neoane fluorescente.