Prigat-ul care se plimba pe bicicleta sau ridica greutati si Mountain Dew-ul care se da cu skiurile au fost prezente, la final de 2009 si inceput de 2010, in cele mai populate statii de metrou.
Promovarea noului Lipton cu aroma de zmeura, de anul trecut, a fost asezonata cu un panou video pe care se „plimbau” valuri de fructe.
Tinerii care merg spre Universitate au ocazia sa dea peste o doza de Pepsi, un OOH neconventional, parte a campaniei Pepsi Music.
[gallery:58]
Cea mai recenta campanie a Ursus, „Ambitia”, se promoveaza outdoor cu un mash (panza uriasa) care impresioneaza prin dimensiuni – acopera in intregime fatada magazinului Unirea – si pe care se vad chipurile lui Florin Serban, Andi Moisescu si Dragos Bucur.
McDonald’s aniverseaza 15 ani in Romania cu cartofi prajiti in 3D, si un mesaj teasing care trimite la pagina web a companiei.
Creativii romani sunt totusi inca destul de departe de OOH-ul neconventional facut de colegii lor occidentali. Imaginile vorbesc.
[img=656]Locuitorii Parisului asteapta metroul pe canapele Ikea[/img]
[img=655]Doamnele care se plimba pe strazile Parisului pot „culege” o floare parfumata cu Flower by Kenzo [/img]
[img=653]Daca treci prin Tokio, ai grija la paparazzi – panou 3D de promovarea a modelului de aparat foto Nikon D 700[/img]