Pentru ca logo-ul companiei sa fie inscriptionat pe tricourile jucatorilor de la Manchester United, Aon va plati timp de 4 ani 80 milioane de lire sterline (92 milioane de euro) – cate 20 milioane de lire sterline pe an.
Contractul va intra in vigoare abia la inceputul sezonului 2010/2011, pentru ca Nike a fabricat deja tricourile pentru sezonul urmator cu sigla AIG. Astfel, United se va multumi in sezonul 2009-2010 cu un contract de sponsorizare de 14 milioane de lire sterline (16 milioane de euro).
Potrivit presei, se pare ca Manchester United a purtat discutii cu mai multe companii in vederea incheierii unui contract de sponsorizare, printre care si Samsung.
Cele mai mari contracte de sponsorizare incheiate de cluburile de fotbal din Europa
Bayern Munchen – Contract de 17 milioane de lire sterline cu compania de telecomunicatii T-Home, anual timp de 4 ani;
Real Madrid – Contract de 15 milioane de lire sterline cu compania de pariuri Bwin.com, timp de 4 ani;
Juventus – Contract de 15 milioane de lire sterline cu compania petroliera Tamoil, timp de 5 ani;
Chelsea – Contract de 10 milioane de lire sterline cu producatorul de aparatura electronica Samsung, timp de 5 ani;
Liverpool – Contract de 8 milioane de lire cu Carlsberg, timp de 4 ani;
Manchester City – Contract de 8 milioane de lire cu Etihad Airways, timp de 3 ani;
Barcelona – Clubul de fotbal a donat 1,5 milioane de lire sterline pentru ca pe parcursul unui an sa poarte logo-ul Unicef.