De ce merg romanii la Kaufland, Lidl si Carrefour
Pulicat in 01 octombrie 2014, 2116 afisari
Kaufland, Lidl si Carrefour sunt lanturile de magazine cele mai vizitate de romanii din mediul urban, potrivit unui studiu remis miercuri DailyBusiness.ro. Vezi care sunt punctele forte ale fiecarei retele in parte.
Cum transformi drumul spre serviciu din timp pierdut in timp castigat
Pulicat in 01 octombrie 2014, 1835 afisari
Toti suntem pe cat de plictisiti de „naveta„
birou-casa, pe atat de ingroziti la ideea risipei enorme de timp. In Bucuresti,
cel putin, 2 ore pe zi in medie dureaza drumul spre si dinspre serviciu.
Saptamanal, asta inseamna 10 ore, iar lunar, circa 40-45 de ore. Ne ies peri
albi numai daca ne gandim cate lucruri am putea face in tot acest timp. Insa e
cazul sa schimbam perspectiva si sa incercam sa profitam la maxim de aceasta
rutina.
Interviu DB cu Marshall Goldsmith, coach-ul presedintelui World Bank si ganditorul nr. 1 in leadership
Pulicat in 02 octombrie 2014, 1330 afisari
Marshall Goldsmith (foto), desemnat de publicatia
Harvard Business Review ganditorul numarul 1 in leadership la nivel modial, va
veni luna aceasta in Romania, pentru a vorbi in cadrul celui mai mare eveniment
de resurse umane al anului. Citeste un interviu DailyBusiness.ro acordat in avanpremiera
de cel care ii consiliaza in cariera pe
cei mai mari lideri ai lumii, printre care si presedintele Bancii Mondiale.
Istoria shaormei de marca: Hipnoza Dristor intr-o piata salbatica
Pulicat in 30 septembrie 2014, 1278 afisari
Afacerile cu shaormerii au explodat in Romania in ultimii ani, pe fondul crizei. O parte dintre acestea au prosperat, transformandu-se in lanturi de restaurante care concureaza cu giganti internationali precum McDonald’s si KFC. Companiile care au reusit sa isi faca un nume in domeniu trebuie sa faca fata insa unei lupte tot mai crancene, care se muta din strada la OSIM.
Mandruta n-a fost cu noroc! Cum s-ar putea numi noua vacuta a Cristim
Pulicat in 03 octombrie 2014, 1191 afisari
Cristim, unul dintre cei mai mari producatori de mezeluri din Romania, s-ar putea relansa pe piata lactatelor cu alta marca, din cauza ca ar fi nevoit sa renunte la brandul initial, „Mandruta”. Va fi a doua incercare cu noroc?