- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

CEO-ul Google indeamna publicatiile pe print la inovatie

08 Apr, 10:39 • Redactia DailyBusiness
Eric Schmidt (foto), CEO-ul Google - compania care detine cel mai mare motor de cautare din lume - sfatuieste ziarele pe hartie sa ofere si continut online mai atragator, si sa nu urmareasca doar un anumit tip de subiecte, ci sa se axeze pe continut cerut de public, scrie presa internationala.
CEO-ul Google indeamna publicatiile pe print la inovatie

Potrivit lui Schmidt , pentru a depasi situatia actuala – cand veniturile din publicitate se diminueaza – editorii publicatiilor ar trebui sa accepte ca ziarele nu sunt doar generatoare de continut profesionist, de incredere, dar si agregatoare de continut nou, pe care Internetul il faciliteaza.

Orice fel de informatie ceruta de public ar trebui generata, chiar daca este vorba de informatii colective oferite pe portaluri gen Wikipedia, bloguri si clipuri cu continut generat de utilizatori sau sisteme care permit conversatia in timp real, ca Twitter, a opinat Schmidt.

Ceea ce Schmidt nu a mentionat – au remarcat analistii media din SUA – a fost vreo intentie a acestuia de a imparti o parte din veniturile de circa 22 milioane dolari, pe care motorul de cautare le atrage din publicitate cu Google News, pagina a carei continut e format in totalitate de informatiile ziarelor.

Urmărește Daily Business pe Google News