Cel mai important investitor din segmentul de bere din 2009 este European Food, care are in portofoliu marci ca Burger si Servus, cu investitii brute in promovarea pe micul ecran de circa 102 milioane euro, in crestere cu circa 40% fata de 2008.
Pe pozitia a doua in topul celor mai mari advertiseri din bere in 2009 se situeaza Brau Union AG, cu bugete brute de TV peste 60 milioane euro, in scadere cu 11% fata de 2008, iar pe locul 3 este Interbrew cu investitii brute de 53 milioane euro in 2009, cu 2% mai mari fata de 2008.
Cea mai mare scadere a bugetelor brute pe 2009 a fost operata de Ursus Breweries, cu cheltuieli brute de 49 milioane euro, in scadere cu peste 48% fata de anul precedent.
La polul opus, advertiserul care si-a majorat cu 100% cheltuielile brute in ianuarie-decembrie 2009 este URBB, posesorul brandurilor Tuborg, Holsten sau Carlsberg, cu investitii brute de 43 milioane euro, fata de 21,6 milioane euro cheltuiti in ianuarie-decembrie 2008.