- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Cheltuielile cu publicitatea in SUA au scazut cu 12,3% in 2009

18 Mar, 14:18 • Redactia DailyBusiness
Advertiserii din Statele Unite au cheltuit 125,3 miliarde de dolari in 2009, cu 12,3% mai putin decat cu un an in urma, potrivit datelor WPP Group, cel mai mare grup de comunicare din lume, furnizate de firma de cercetare Kantar Media, scrie presa internationala.
Cheltuielile cu publicitatea in SUA au scazut cu 12,3% in 2009

Rezultatele sunt in linie cu cele date de Nielsen anterior, potrivit carora cheltuielile cu publicitatea au scazut cu 9% pana la 117 miliarde de dolari.

Potrivit datelor Kantar, trimestrul al patrulea a inregistrat o scadere de doar 6% comparativ cu aceeasi perioada din 2008, si aproape toate segmentele au inregistrat rezultate mai bune decat in intervalul ianuarie-septembrie.

Revistele au inregistrat cea mai scadere a sumelor atrase din publicitate, de 28%, comparativ cu 2008.

La polul celalalt s-a aflat Internetul, care a crescut cu 7% anul trecut.

Cheltuielile celor mai mari 10 advertiseri din SUA au insumat 16,6 miliarde de dolari, cu 1% mai putin decat in 2008.

Cheltuielile Procter&Gamble au scazut cu 16% pana la 2,7 miliarde de dolari, in timp ce Verizon Communications a cheltuit cu 7% mai putin decat in 2008, adica 2,2 miliarde dolari. General Motors a cheltuit cu 1% mai mult (2,2 miliarde dolari), in timp ce AT&T a alocat cu 4% mai putini bani decat cu un an in urma, adica 1,9 miliarde dolari. Pfizer ocupa locul al cincilea, cu 1,4 miliarde dolari, cu 33% mai mult decat in 2008.

Urmărește Daily Business pe Google News