Sumele cheltuite in SUA pe publicitate au scazut cu 6 miliarde de dolari in 2008, pana la 141,7 miliarde de dolari, potrivit sursei citate. Chiar daca pe unele segmente s-a inregistrat crestere, cum este si in cazul online-ului unde aprecierea a fost de 4,6%, evolutia a fost cea mai slaba din 2002.
Cheltuielile cu publicitatea in ziare au scazut cu 11,8%, in timp ce in cazul revistelor deprecierea a fost de 7,5%. In ceea ce priveste publicitatea la radio, sumele cheltuite au fost cu 10,3% mai mici decat in 2007.
Anul trecut, Procter&Gamble s-a mentinut in topul companiilor cu cele mai mari investitii in publicitate din SUA, chiar daca nivelul cheltuielilor a scazut cu 7 procente pana 3,1 miliarde de dolari, in timp ce ocupantii locurilor doi si trei, Verizon Communications Inc si General Motors Corp, au inregistrat cresteri de 4,3% (2,3 miliarde de dolari), respectiv 11,3% (2,2 miliarde de dolari) fata de nivelul din 2007.