Cea mai mare problema de marketing a grupului este ca brandurile importante – Dodge, Jeep si Chrysler – rivalizeaza intre ele si nu au o pozitie bine definita pe piata, considera Vic Doolan, presedinte al firmei de consultanta Courland Automotive Practice.
De aceeasi parere a fost si John Morel, director de produs si market planning la American Suzuki Motors Corp: inainte ca grupul Chrysler sa investeasca mai mult in strategii de comunicare, trebuie sa stabileasca exact ce anume trebuie sa comunice consumatorilor despre fiecare brand in parte, branduri care deocamdata sunt considerate „marci vag premium”.
„Managemetul Chrysler a incercat sa duca prea departe brandul Jeep”, considera Morel. „Astfel ca brandul Commander a ajuns sa rivalizeze cu Grand Cherokee, iar Jeep Compass cu Dogde Caliber”.
Consultantul auto Gordon Wangers considera ca „bijuteria” brandurilor Chrysler, respectiv Grand Cherokee, a fost neglijat de catre politica de marketing iar modelul Dogde Ram trebuie redefinit pentru a putea concura cu alte modele de pe piata. Ultima modificare a modelului a fost facuta in 2001.
Compania Crysler discuta in prezent vanzarea pachetului de actiuni majoritar cu ofertanti al caror nume nu a fost dezvaluit inca de oficiali.