Potrivit raportului, vanzarile de publicitate la nivel mondial au ajuns la 503 miliarde de dolari in 2010, cu 10,6% mai mult decat in anul precedent.
In trimestrul al doilea al anului, cand a avut loc Campionatul Mondial de Fotbal, piata de publicitate a inregistrat cea mai mare crestere din 2010, de 13%.
Piata de publicitate din Statele Unite, cea mai mare din lume, a inregistrat o crestere modesta de doar 5,6% la nivelul anului trecut.
Cele mai mari cresteri au fost inregistrate pe pietele din America Latina si Africa, unde s-a organizat Cupa Mondiala.
Piata de publicitate din Europa a crescut cu 8,1% in 2010.
Segmentul auto si cel financiar-bancar au inregistrat cele mai mari cresteri ale cheltuielilor cu publicitatea, de 20,3% respectiv 17,9%.
La nivelul mediilor de transmitere traditionale, televiziunea a inregistrat cea mai mare crestere la nivelul veniturilor din publicitate, de 13,1%, ai a ajuns sa incaseze 62% din totalul cheltuielilor cu publicitatea.
Radiourile au inregistrat o crestere a veniturilor din publicitate cu 8,5%, urmate de ziare, care au avut incasari cu 8,5% mai mari, potrivit sursei citate.