Ciprian Stancu a fost promotorul
politicii de cresteri a pretului publicitatii si a eliminarii
rebate-ului.
“A fost o decizie comuna, in
conditiile schimbarii de management de la CME. Am decis impreuna ca
este mai bine sa nu continuam colaborarea. In calitate de coordonator
al vanzarilor, am fost implicat direct in politica de crestere a
pretului publicitatii in toata regiunea si de transparentizare prin
eliminarea rebate-ului. In Cehia, aceasta schimbare a fost mai
abrupta, iar piata de acolo nu a reactionat cum ne asteptam.
Rezultatele dupa noua luni si schimbarea de tot management CME au
condus la o optica diferita asupra politicii de vanzari a companiei”,
a spus Stancu.
“Consistent cu principiile care m-au
ghidat, pana in acest moment nu am initiat discutii cu nicio alta
companie din industrie, pentru un nou angajament. Mi s-a parut corect
sa raman loial companiei pana in ultima zi sub contract, a declarat
Ciprian Stancu pentru Paginademedia.ro.
In luna august, compania care
opereaza in Romania posturile Pro TV, Acasa, Sport.ro, MTV si Pro
Cinema, a anuntat ca Adrian Sarbu a demisionat din functiile de
presedinte si chief executive officer (CEO) ale CME. Anuntul
a venit la doar 4 luni dupa ce grupul a informat ca Adrian
Sarbu isi prelungeste contractul cu CME pentru inca 3 ani.
Citeste si: Noii sefi ai Pro TV,
dupa plecarea lui Sarbu: Pierderile din ultimul trimestru sunt
inacceptabile