Consistenta noului board IAA, care va coordona activitatea asociatiei in urmatorii 2 ani, este alcatuita din Felix Tataru (GMP) – in functia de presedinte, Alexandra Olaru (Unilever SCE) – vicepresedinte, Liliana Martin (Ursus Breweries) – trezorier, Cristina Simion (Edipresse AS) – secretar general si Diana Flutur (Odyssey Communications), Narcis Horhoianu (P&G Balkans), Dan Petre (D&D Research), Sorin Blaga (Rompetrol), Afrodita Blasius (Bridge Communication), Eusediu Margasoiu (The Network), Claudiu Serban (Ringier).
IAA este o organizatie tripartita, un parteneriat strategic, ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing – de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media. Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 76 de tari.
In Romania, IAA reuneste peste 100 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate.