Campania de publicitate stradala va fi lansata in luna mai si se va axa, in prima instanta, pe promovarea unui nou complex rezidential din comuna Popesti-Leordeni, a carui constructie va demara in vara acestui an.
Clear Channel Romania va asigura pentru RIN Group toata gama de servicii conexe proiectului de OOH (outdoor): inchirierea spatiilor media la productia, iluminatul, montajul, monitorizarea si intretinerea suporturilor publicitare.
Portofoliul de clienti al Clear Channel Romania cuprinde companii locale si internationale precum: Alpha Bank, Bayer, Cumpana, Kenvelo, real,-, Samsung, Vodafone, Tymbark, McCann Erickson, Optimedia, Group M, Starcom, The Group, Zenith Media.
Clear Channel Romania este parte a grupului Clear Channel Outdoor, una dintre cele mai mari companii de publicitate outdoor din lume. Compania are aproape 1 milion de panouri in peste 50 de tari de pe 5 continente, fiind prezenta in 49 dintre cele 50 domenii de piata desemnate. La nivel mondial, compania este prezenta si in publicitatea din aeroporturi, cai ferate, taxiuri, si centre comerciale. Divizia din SUA (Spectacolor) si cea internationala (DEFI) sunt lideri globali de piata prin afisaje spectaculare, ce se regasesc si in Times Square–New York.
Clear Channel Outdoor a intrat pe piata romaneasca in 2007, prin achizitionarea Klass Advertising. Cu o prezenta in 30 orase, Clear Channel Romania are peste 700 locatii outdoor.