- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Click!, a doua oara consecutiv cea mai mare crestere a audientei in Top 10

07 May, 00:05 • Redactia DailyBusiness
Tabloidul Click!, editat de trustul Adevarul Holding, a avut o audienta medie de 685.000 de cititori pe editie in intervalul ianuarie 2008 - ianuarie 2009, inregistrand pentru a doua oara la rand cea mai mare crestere dintre cotidianele aflate in Top 10, de 27% fata de perioada octombrie 2007 - octombrie 2008, potrivit celor mai noi date ale Studiului National de Audienta (SNA).
Click!, a doua oara consecutiv cea mai mare crestere a audientei in Top 10

In valul anterior de masuratori SNA, Click! inregistrase o crestere de 40% a numarului de cititori.

Adevarul Holding a demarat de curand o campanie agresiva in care anunta „detronarea” Libertatea din pozitia de lider al vanzarilor pe publicatii print de catre Click!.

Pe segmentul de audienta, Libertatea isi mentine pozitia de lider in Top 10 cotidiane nationale. Tabloidul editat de Ringier a inregistrat insa o crestere usoara, de 2% in ianuarie 2008 – ianuarie 2009, fata de octombrie 2007 – octombrie 2008, ajungand la 1,4 milioane cititori in medie pe aparitie.

Pozitia a doua in topul celor mai citite cotidiane din Romania, dupa Libertatea, este ocupata de tabloidul CanCan, care a atras 783.000 de cititori in medie pe aparitie, in crestere cu 21% fata de perioada octombrie 2007 – octombrie 2008.

Gazeta Sporturilor, fostul ocupant al pozitiei secunde din clasamentul amintit, a coborat in ianuarie 2008 – ianuarie 2009 pe pozitia a treia, cu 776.000 de cititori pe editie, rezultat similar celui din intervalul octombrie 2007 – octombrie 2008.
[img=200][/img]

Cotidianele quality intra in top incepand cu pozitia a 4-a, ocupata in continuare de Jurnalul National. Acesta a reusit sa atraga 688.000 de cititori pe aparitie in ianuarie 2008 – ianuarie, in scadere cu un procent fata de valul precedent SNA.

Tabloidul Click, publicatie cu cea mai mare rata de crestere a audientei din top, isi face simtita prezenta pe locul 5 in clasament.

Pozitia a 6-a in top este ocupata de ProSport, publicatie editata de Publimedia. Ziarul rival, Gazeta Sporturilor, a crescut cu circa 1% in ianuarie 2008 – ianuarie 2009, pana la 624.000 cititori in medie per aparitie.

Evenimentul zilei intra in top pe locul 7, cu 536.000 de cititori, fata de 558.000 raportati in valul precedent SNA.

Adevarul, quality-ul editat de trustul lui Dinu Patriciu, s-a clasat pe 8, cu o medie de 418.000 cititori per aparitie, in crestere cu 4% fata de octombrie 2007 – octombrie 2008.

Pozitia a 9-a este ocupata de Romania libera, quality care a pierdut 2% din audienta in ultimul val SNA, ajungand la 249.000 de cititori in medie per aparitie.

Top 10 cele mai citite cotidiane este inchis de Gandul, publicatie editata Publimedia, cu o medie de 240.000 de cititori in ianuarie 2008 – ianuarie 2009, cu 3% mai putin fata de octombrie 2007 – octombrie 2008.

Top publicatii business: Saptamana Financiara depaseste Capital

Toate cele 4 publicatii de business cuprinse in Studiul National de Audienta au inregistrat o crestere a numarului de cititori in perioada ianuarie 2008-ianuarie 2009 comparativ cu octombrie 2007 – octombrie 2008.

Saptamana Financiara, publicatie de afaceri editata de Intact, a reusit sa-si insuseasca statutul de cel mai citit saptamanal de business din Romania, cu 298.000 de cititori in medie per editie in perioada ianuarie 2008 – ianuarie 2009.

Saptamana Financiara a inregistrat si cea mai mare crestere pe segmentul publicatiilor de afaceri, cu o evolutie de 8% a numarului de cititori fata de perioada octombrie 2007 – octombrie 2008, de 8%.
[img=203][/img]

Fostul lider pe segmentul saptamanalelor de afaceri, revista Capital, a inregistrat o crestere de doar 1% in ianuarie 2008 – ianuarie 2009, pana la 292.000 de cititori pe aparitie.

Business Magazin, saptamanal editat de Publimedia, a avut o crestere de 7% a audientei in perioada ianuarie 2008 – ianuarie 2009, ajungand la 87.000 de cititori pe editie.

Ziarul Financiar, aflat tot in portofoliul Publimedia, este in continuare cel mai citit cotidian de business din Romania, cu 224.000 de citiori pe editie in perioada ianuarie 2008 – ianuarie 2009, cu 16.000 mai multi cititori decat in octombrie 2007- octombrie 2008.

Concurentii directi ai ZF, cotidianul Business Standard (parte a Realitatea-Catavencu), si Financiarul (Intact) nu si-au facut publice datele de audienta.

Urmărește Daily Business pe Google News