In ancheta Selec a acestui studiu, CNN a inregistrat o audienta saptamanala de 56% in randul patronilor de intreprinderi, 55% in randul managerilor, 58% in randul persoanelor cu pozitie decizionala si 65,9% in randul celor care calatoresc in interes de afaceri.
Rezultatele studiului EMS 2007 confirma faptul ca, in ciuda fragmentarii pietei europene de media, televiziunea si printurile raman principala sursa de informare.
Emisiunile principalelor posturi de televiziune europene sunt urmarite saptamanal de 65,9% dintre oamenii influenti din Europa, cu 0,7% mai mulþi decat in 2006, informeaza site-ul Media & Marketing Europe, citand studiul EMS Select.
Numarul oamenilor influenti care citesc cel putin o publicatie europeana de stiri sau afaceri a crescut cu 0,4% fata de anul trecut, ajungand la 16,3%.
Studiul EMS (European Media & Marketing Survey) este realizat bianual de centrul de cercetare Interview-NSS. Ancheta pentru 2007 a fost realizata in perioada ianuarie-decembrie 2006.