„Companiile de
media pot incepe sa integreze comentarii de pe Facebook in emisiunile
si transmisiunile lor, afisand in timp real mesaje publice” de
pe reteaua de socializare americana, scrie Justin Osofsky,
vicepresedinte Facebook pentru operatiuni online, pe un blog al
platformei.
Televiziunea de stiri CNN, emisiunea
„Today Show” de pe NBC, reteaua prin satelit britanica
BSkyB (Sky News, Sky Sports etc.) si site-ul de stiri online Slate se
numara printre partenerii Facebook in acest proiect, in care numai
mesajele publice vor putea aparea in direct.
Numeroase companii media folosesc in
prezent mesaje publicate pe Twitter, pentru a face publicul sa
reactioneze si a accelera interactivitatea, mentioneaza Mediafax.
Valoarea de piata a
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-burse/facebook-a-depasit-un-nou-prag-vezi-valoarea-de-piata-93076/]Facebook
a depasit[/url], la finele lunii august, pentru prima data pragul de
100 miliarde de dolari, datorita increderii investitorilor ca reteaua
de socializare isi poate majora in continuare veniturile obtinute din
publicitatea pe smartphone-uri si tablete.
La 30 iunie 2013
Facebook avea 1,15
miliarde de utilizatori activi, in crestere cu 21% fata de anul
trecut.