Cathryn Sleight, directorul de marketing al Coca-Cola, a declarat ca schimbarea ambalajului va fi facuta pentru a alinia produsele Coca-Cola la „nevoile de modernitate ale consumatorului”.
Designul noului ambalaj incorporeaza banda alba, dinamica si logo-ul clasic al Coca-Cola, care a fost creat in 1886.
„Rosul Coca-Cola” a fost introdus pentru prima data in designul ambalajelor de aluminiu in acest proces de rebranding, iar forma acestora a fost simplificata.
Noul ambalaj a fost creat de agentia Attik si va fi introdus pentru Coca-Cola si Coke Zero, pe piata londoneza, de agentia Bullet Proof si pentru Diet Coke de Epoch.
Ambalajul include in design si marca ‘Recycle now” (Recicleaza acum), ambalajele produse de compania Coca-Cola fiind reciclabile 100%, conform declaratiilor oficialilor companiei. Cele de aluminiu sunt produse in proportie de 50% din aluminiu reciclat, iar cele din sticla, 30% din sticla reciclata.
Ambalajul va fi folosit si in comunicarea de marketing, in materialele de promovare ale produselor, dar si in tonomatele Coca-Cola si va fi introdus pe toate pietele de desfacere a produselor companiei, in decursul lui 2008.
Noua identitate va fi implementata incepand cu piata din Marea Britanie, in martie 2008.