„Cresterea de 30% a vanzarilor indica un trend favorabil outdoor-ului digital in conditiile in care piata de publicitate outdoor a scazut cu peste 15%. In luna decembrie am inregistrat si recordul de vanzari de 400.000 euro, ceea ce sustine potentialul in crestere al mediafatadei”, a declarat Dan Barbulescu, presedintele Consiliului de Administratie al Cocor SA.
Cocor Media Channel este singurul suport outdoor din tara dotat cu traffic counter. In urma datelor oferite de Brigada Rutiera a Politiei Capitalei, fatada media a magazinului Cocor a inregistrat in 2010 un trafic de aproximativ 33,27 milioane de masini pe 6 din cele 8 benzi ale bulevardului I.C.Bratianu, in crestere cu 4% fata de 2009.
In ianuarie 2011 s-a inregistrat un trafic de 2,63 milioane masini, in crestere cu 8% fata de luna ianuarie 2010.
Pe langa datele oficiale de trafic, Cocor SA a realizat studii proprii care arata ca timpul de stationare prin fata ecranelor este intre 45 secunde si 4 minute, in functie de trafic.
In acelasi timp, expunerea participantilor din trafic la mesajele afisate pe fatada media este intre 2 – 7 ori/ saptamana, impactul fiind datorat in principal suprafetei mari si a tipului de suport . Pe langa spoturile clasice difuzate si contentul necomercial, mediafatada ofera si transmisii live, proiecte digitale integrate mobil-online-outdoor.
Fatada Cocor Media Channel, compusa din 3.300 mp de iluminatii si ecrane cu LED, a fost lansata in decembrie 2008 in urma unei investitii de 2.6 milioane euro, fiind pana acum cea mai mare investitie in componenta High-Tech a magazinului Cocor.
In urma unei investitii de 24,5 milioane euro, Cocor s-a redeschis in octombrie 2010 cu o parcare de 200 locuri si o suprafata inchiriabila de 10.000 mp in care sunt gazduite atat branduri internationale, cat si creatii ale celor mai cunoscuti designeri romani.