Catutoiu a explicat ca pe viitorul site Imobiliarii.ro, care va fi lansat in circa 3 luni, va putea sa faca pentru client absolut orice calcul. „Spre exemplu, daca clientul va vrea sa afla la ce distanta de metrou sau de parc e un proiect, va exista o aplicatie prin care se va calcula distanta”, spune Catutoiu, care a adaugat ca pe site vor fi prezente si locuinte care nu sunt vandute prin agentia sa.
Cat despre identitatea vizuala a companiei, cei de la Real Time vor renunta la culoarea rosie, in favoarea unei culori mai apropiate de negru, insa mai multe detalii nu au fost inca facute publice.
Rebranding-ul Real Time, precum de dezvoltarea site-ului Imobiliarii.ro este asigurat de agentia 4Points.
Promovarea noii identitati a companiei se va desfasura prin campanii pe Internet, in presa de business pe print si online, si prin direct mailing pe zona corporate, a precizat Catutoiu.
Ca organizare, firma isi va delimita mai bine partea de servicii destinate companiilor, de cele destinate clientilor finali.