Compania Media Insight apartine tot grupului WPP si opereaza in Romania din anul 2000. Echipa va fi condusa in continuare de Bogdan Prajisteanu, Managing Director Mediaedge:cia, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
Mediaedge:cia preia in portofoliul sau atat clienti Media Insight existenti la nivel local – Bigotti, Cargill, Elite, Ferrero, GTC, Ikea, Orkla Foods, Plus Discount, Tchibo, Safilar si URBB, cat si clienti internationali ai companiei – Beiersdorf, Michelin, Novartis, Sony Ericsson si Visa.
Conform estimarilor RECMA din 2006, Mediaedge:cia se afla pe locul doi in Europa Centrala si de Est, cu o cifra de afaceri de 1.097 milioane dolari. Compania detine 199 de birouri in 79 de tari.
De asemenea, agentia Young&Rubicam/Team Advertising – partener media al grupului WPP – se va afilia retelei MAXUS, echipa continuand sa fie condusa de Nicu Laita ca Managing Director.
Portofoliul de clienti Young&Rubicam/Team Advertising include companii internationale cum ar fi Colgate-Palmolive, Danone si Xerox, dar si clienti locali precum Tiriac Auto Group, Daimler-Chrysler, Clal Insurance, AG Direct.