- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Contractul GfK cu ARMA a expirat. Cine va masura audienta TV in 2012?

17 Jan, 12:45 • Redactia DailyBusiness
Contractul dintre firma de cercetare GfK si Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA) a expirat, institutia urmand sa decida azi (17 ianuarie) ce companie va furniza datele de audienta ale televiziunilor anul viitor.
Contractul GfK cu ARMA a expirat. Cine va masura audienta TV in 2012?

GfK a castigat licitatia pentru masurarea audientelor in 2007, adjudecandu-si un contract in valoare de aproximativ 8 milioane euro anual.

In prezent, patru companii de cercetare de piata oferteaza ARMA pentru masurarea audientelor posturilor romanesti de televiziune incepand cu 2012, printre acestea numarandu-se si GfK, actualul furnizor de date de audienta.

Viitorul masurator de audienta va incepe cercetarea la 1 ianuarie 2012, noteaza paginademedia.ro

Companiile care au intrat in licitatia Arma sunt Nielsen Company, GfK, Kantar Media si Media Research.

Urmărește Daily Business pe Google News