„Am simtit nevoia unui pitch deoarece 8 ani inseamna o perioada lunga in care atat piata cat si consumatorul s-au schimbat foarte mult. Era practic momentul pentru o reevaluare”, a declarat Renaud Thiers, Group Brand Manager Ursus.
Echipa Papaya Advertising care a reusit sa castige pitch-ul a fost formata din Robert Tiderle, creative director, Mircea Calota, strategic planning director, si Dan Samoila, art director.
Din partea Ursus, echipa desemnata pe proiect a fost formata din Renaud Thiers, group brand manager, Harry Ioncica, senior brand manager, Laura Andrei, brand manager, Olivia Neacsu, brand manager, si Andrei Lascut, junior brand manager.
Din portofoliul Papaya Advertising mai fac parte Cec Bank, Certasig, Fabryo Corporation sau Pambac.
Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.700 de angajati.