Orange Romania a lansat pitch-ul pentru contul de media in iulie 2008, agentiile invitate la licitatie fiind Initiative Media, ZenithMedia, Media Direction si Starcom, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii operatorului, adaugand ca durata contractului reinnoit cu Initiative este confidentiala.
„Dupa 5 ani de parteneriat cu Initiative, Orange a decis sa reevalueze piata de media organizand, zic eu, cel mai mare pitch din Romania ultimilor 2 ani„, a declarat Octavian Popescu, managing directorul Initiative.
Initiative va administra un buget de media estimat anterior de surse din piata la 17 milioane de euro.
Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie si consultanta de media. Cu o cifra de afaceri de circa 19 miliarde de dolari in anul 2003, Initiative Worldwide numara peste 3500 de angajati in cele 99 de birouri la nivel global.
Initiative este membra a Interpublic Group of Companies.
Activa pe piata de media romaneasca de 12 ani, Initiative Romania este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide.
In Romania, Initiative face parte din grupul de companii care mai include Lowe & Partners, Brand Connection, Lowe PR si Scholz & Friends.
Portofoliul Initiative Romania include Orange Romania, Sarantis Romania, Millenium Bank, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, MOL Romania, Georgia Pacific, Pernod Ricard, PriceWaterhouseCoopers, KIKA, BMW, Austrian Airlines, Fujitsu Siemens Computers, Iberia, Vitan Platinium Towers, Power Horse, Continental, Reinert, Provident Financial, Carrefour Galleries.