Contul Dr. Oetker a fost castigat in urma unei licitatii organizate la inceputul anului, la care au mai participat doua companii de media, informeaza oficialii MediaCom.
Alegerea agentiei castigatoare s-a facut in urma unei analize care „s-a intins pe mai bine de o luna si jumatate”, dupa cum a explicat Stefania Sofronie, directorul de marketing al Dr. Oetker.
Odata cu preluarea contului, MediaCom va gestiona comunicarea integrata pentru Dr. Oetker pe toate canalele traditionale: TV, print, radio, Internet, OOH (out of home).
Dr. Oetker este producator de aditivi de patiserie, prafuri pentru deserturi si conservanti, fiind prezent pe piata locala cu peste 90 de produse (inclusiv pizza congelata si musli), majoritatea fabricate in tara, la Curtea de Arges. In 2006, cifra de afaceri a companiei a fost de 31 milioane de euro, cu o marja a profitului operational de 20%.
MediaCom Romania face parte din WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial, este prezenta in Romania din 2004. Agentia este specializata in servicii de strategie, planificare si negociere media, avind si o divizie de cercetare de piata.
Din portofoliul de clienti ai agentiei fac parte companiile Procter & Gamble, Nokia, Unicredit, Star Foods, Bwin, Emirates, National Geographic, New Yorker, Opus Land, Deichmann.