Contractul va debuta, cel mai probabil, la 1 aprilie.
Oficialii Romtelecom nu au precizat valoarea contului de media castigat de catre United Media, insa surse din piata il evalueaza la circa 10 milioane de euro.
United Media era considerata, inca de la inceputul pitch-ului, de specialistii din piata, ca favorita pentru castigarea contului Romtelecom.
Agentia administreaza si contul Cosmote, operatorul de telefonie mobila controlat de OTE, care detine si Romtelecom.
Oficialii Romtelecom au declarat vineri pentru DailyBusiness ca, in urma licitatiei organizate, agentia United Media este cea cu care va colabora in urmatorul an pentru serviciile de planificare si cumparare de media.
Romtelecom a organizat pitch pentru contul de media in decembrie 2007. Au intrat in competitie un numar de 8 agentii, printre care Mindshare, Media Direction, Starcom, United Media si MediaCom.
Agentia care a detinut pana in prezent contul de media, si cu care Romtelecom incheie contractul de colaborare la sfarsitul lunii martie, este MediaCom.
MediaCom Romania este prezenta din 2004 pe piata din Romania si face parte din Grupul WPP, alaturi de Grey Bucharest. Din 2005 si pana in prezent MediaCom a gestionat contul de media al Romtelecom.
United Media face parte, alaturi de alte agentii, din The Group, companie detinuta de mai multi actionari, printre care omul de afaceri Zoltan Szigeti.
Update: 07 martie, ora 14.50
Conform reprezentantilor Romtelecom, colaborarea cu United Media incepe imediat, urmand ca la finalul lunii martie sa inceteze contractul cu MediaCom.