Pitch-ul de creatie a avut loc acum o luna, iar in faza finala a mai ramas, alaturi de Next si FCB, si agentia Publicis Romania, conform NewsIn.
„Motivul pentru care am organizat acest pitch nu este acela ca eram nemultumiti de serviciile Next, ci pentru ca business-ul Albalact a crescut atat de mult in ultima perioada incat am simtit nevoia sa impartim serviciile pentru cele doua branduri, Fulga si Zuzu”, a declarat joi Alexandra Rusu, consultant marketing al companiei.
Bugetul de media al marcii Zuzu nu va migra la FCB, ci va ramane la Next, iar contul de PR va ramane in gestiunea agentiei 2 Active PR, au declarat oficialii Albalact.
Alte marci ale Albalact includ laptele Fulga si smantana De Albalact.
Marca Fulga, a carei campanie de lansare din 2005 a fost realizata printr-un parteneriat de catre agentiile Next si Cap, a ramas in portofoliul celor doua agentii, atat pentru serviciile de creatie, cat si pentru cele de media.
Pentru 2006, Albalact a avut anul trecut cheltuieli de marketing si publicitate de peste 1,3 milioane de euro.
Zuzu este cel mai recent lansat brand al companiei, cu 25 de sortimente de lactate si detine o treime din valoarea vanzarilor companiei.
Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 70%, de la 16,86 milioane de euro in 2005, la 29 de milioane de euro in 2006. De asemenea, profitul realizat de companie s-a majorat cu 64%, de la 850.000 euro in 2005, la peste 1,3 milioane de euro in 2006.
Agentia FCB a fost infiintata in 1998 si are 40 de angajati.
Printre clientii cei mai importanti se numara Beiersdorf, pentru care realizeaza actiuni de ATL si BTL pentru marcile Nivea si Eleucerin; Johnson Wax (publicitate ATL si BTL); Piraeus Bank (publicitate si media); Autoitalia, cu brandurile Fiat, Alfa Romeo si Lancia (actiuni de publicitate ATL); Zapp (ATL) si Samsung (publicitate si media).